Dataplace

Dataplace levert dagelijks een stabiele data opslag en IT-infrastructuur. En daar hoort een net zo gebruiksvriendelijke en slimme website bij met de juiste content. Samen met onze collega's  van Departure en Fingerspitz gingen we aan de slag met een nieuwe uitstraling en de vergroting van de online zichtbaarheid.

De case

Samen met Dataplace werd een heldere probleemstelling gedefinieerd: “Hoe creëren we een website die aansluit op onze doelgroep en de merkwaarden van Dataplace goed vertegenwoordigd, zodat deze zorgt voor het vergroten van de zichtbaarheid en leads?”  Tijdens de Design Sprint werden alle doelstellingen, user stories en customer journeys in kaart gebracht. De intrinsieke eigenschappen 'persoonlijk', 'oplossingsgericht' en 'flexibiliteit' werden naar functionaliteiten en uitstraling vertaald.

 
 
Het was een prettige, creatieve en intensieve samenwerking van hoge kwaliteit.”
— Dataplace
 

Wat hebben we gedaan?

Samen met Departure bedachten we de juiste strategie om de fotografie, teksten en tone of voice vorm te geven. Dit resulteerde in een prachtige set aan beelden en geredigeerde en nieuwe SEO-geoptimaliseerde teksten. En dit allemaal met de juiste tone of voice. Met verschillende content die later dit jaar geproduceerd wordt blijft Dataplace ook in 2018 vertrouwen op Breese. 

 
dataplace.jpg