ALL ICONS.jpg
 
 
 

Strategie, creatie en distributie

Hoe zorgen we voor een maximale impact van het verhaal dat jij wilt vertellen? Samen met jou denken we uitgebreid na over merkessentie en merkwaarde. We kijken daarbij naar het verleden, het heden en de toekomst. Hoe kennen klanten je nu? Wat verwachten ze van je? En hoe kun jij dat bieden?

We werken vanuit het Hero, Hub en Hygiene contentmodel van Google. Daarbij onderscheiden we de type content op basis van de verschillende doelstellingen. Voor merkbewustzijn is nu eenmaal andere soort content nodig dan voor het behoud van je fanbase. De contentstrategie wordt daarbij geplot op de gehele online en offline marketingstrategie van jouw organisatie. Daarvoor kunnen we een samenwerking opzetten met onze collega’s van Departure en Fingerspitz. Zo weten we zeker dat de content ook optimale resultaten behaalt. 

Als we de contentdoelstellingen hebben gedefinieerd gaan we aan de slag. Met onze hoogwaardige partnerschappen en in-huis contentspecialisten zijn we in staat om elke gewenste contentproductie te leveren. 

Het is niet meer genoeg om je video op YouTube te plaatsen en deze vervolgens te embedden op je website. Je moet je publiek triggeren om je video te bekijken. Samen met jou kijken we naar een optimale distributie van elke contentproductie die we opleveren. Daarbij zijn we ook in staat om interactieve elementen toe te voegen aan video's, foto's en downloads.
Zo zorgt content rechtstreeks voor conversie optimalisatie.